نسیم جوان - دانلود فیلم و سریال، موزیک، انیمیشن، بازی

banner ads banner ads
  • MiladSecret
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • ,
  • 46 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ پازل بند مثه همیم

دانلود آهنگ پازل بند مثه همیم
  طرفداران پازل باند ♫ برای شما ترانه مثله همیم را با متن و بهترین کیفیت آماده کرده ایم

Exclusive Music: Puzzle Band – Mesle Hamim With Text And 2 Quality On nasimjavan.ir

                                    

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

متن ترانه :

خیلی حرفای نگفته بینمونه

که الان حس میکنم جاشه

اینجوری بار اومدم اینکه

یه مغرور باشم و حتی یکم عاشق

بی توقف جلو میرم و توقع دارم

از تو مث من باشی

دست من نیس که تو این شرایط

بد دلم تو بهترین جاشی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من

یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

با همه شلوغیم واسه تو وقت دارم

میدونم گاهی که بده رفتارم

صدامو گوش کن من باهات حرف دارم …

منو بالا میبری میترسم

از بلندی حسم دیگه این لحظه

مث کوه میشم که داره میلرزه

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

پازل بند مثله همیم

 

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها