نسیم جوان - دانلود فیلم و سریال، موزیک، انیمیشن، بازی

banner ads banner ads
  • MiladSecret
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • ,
  • 413 بازدید
  • 0 نظر

دانلود اهنگ Sevil Sevinc به نام Yalanim Yox

دانلود آهنگ Sevil Sevinc به نام Yalanim Yox

متن اهنگ:

Alışıram necə sənə Səsinə nəfəsinə
Doğmadır mənə Qıymaram sənə
Hər yaz çiçəyini Solduran bir payız var
Anla sevgilim Xəzanam sənə
Düşünürəm mən olanları O gecə sənlə yaşananları
Səni sevmək nə qədər acıdır yenə Gözlərinə baxmaq dünyadır mənə
Çarəsizəm acizəm möhtacam sənə
İnan yalanım yox yalanım yox yalanım yox
Səni sevmək nə qədər acıdır yenə Gözlərinə baxmaq dünyadır mənə
Çarəsizəm acizəm möhtacam sənə
İnan yalanım yox yalanım yox yalanım yox
Səni sevirəm bunu bilirsən Əbədi həyatıma girmisən
Ürəyimdəsən yenə hökm edirsən Bəlkədə savaşıram özümnən
Necədə yaş axır gözümnən Bacara bilmirəm Susuram dinmirəm
Ürəyə heçnəyi Keçirə bilmirəm
Darıxıram hər saniyə Dediyim hər şey bəhanə
Səni görməyə tələsirəm deyə
Bilirsən necə məni Eləmisən dəlidən dəli
Sənli günlərə həsrətəm necə
Düşünürəm mən olanları O gecə sənlə yaşananları
Səni sevmək nə qədər acıdır yenə Gözlərinə baxmaq dünyadır mənə
Çarəsizəm acizəm möhtacam sənə
İnan yalanım yox yalanım yox yalanım yox
Səni sevmək nə qədər acıdır yenə Gözlərinə baxmaq dünyadır mənə
Çarəsizəm acizəm möhtacam sənə
İnan yalanım yox yalanım yox yalanım yox
Gəl sənlə biz sonsuz quraq
Eşq üstünə imza ataq
Sevək sevilək aşiq olaq aşiq olaq


دانلود آهنگ با بهترین کیفیت(Download)

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها