نسیم جوان - دانلود فیلم و سریال، موزیک، انیمیشن، بازی

banner ads banner ads

دانلود بازی Beyond This Side برای اندروید

دانلود بازی Beyond This Side v1.0.11 مخصوص گوشی های اندروید

فصل اول گیم جذاب Beyond This Side همراه با فایل دیتا

 

بازی Beyond This Side یک بازی فوق العاده مهیج و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی و معمایی است که توسط استدیو بازی سازی Glim Games منتشر شده است. در این بازی شما باید به شخصیت اصلی کمک کنید تا راز گم شدن همسر خود را کشف کند و او را نجات دهد. شخصیت اصلی سام نام دارد او نمی تواند با این واقعیت که همسر خود را از دست داده کنار بیاید و زندگی او تبدیل به یک تراژدی غم انگیز شده است. پلیس به دلیل پیدا نکردن شواهد کافی پرونده مفقود شدن همسر سام را بسته است و هیچ کاری انجام نمی دهد در نتیجه سام چاره ای ندارد جز اینکه خود دست به کار شده، حقیقت ماجرا را کشف کند و همسرش را نجات دهد. در دنیای بازی برای یافتن پاسخ سوالات خود کاوش کنید و تا رسیدن به جواب و کشف حقیقت دست از تلاش بر ندارید. این بازی زیبا با گیم پلی فوق العاده و گرافیک دوبعدی جذابش توانسته است طرفداران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کند.

هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی جذاب را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 5.0 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت نسیم جوان به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی اندروید

Game Features:

  • Variety of clues and puzzles to uncover the mystery.
  • great adventure game project for smartphones.
  • Uniquely drawn 2D Art-Style and 2D animation.
  • Story driven “horror” noir adventure game.
  • Original Soundtrack.

[دانلود فایل نصب بازی با حجم 73 مگابایت]

[دانلود فایل دیتا بازی با حجم 119 مگابایت]

راهنمای نصب بازی :

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.glimgames.beyondthisside را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید. البته دقت کنید هنگامی که می خواهید برای بار اول وارد بازی شوید ابتدا اینترنت گوشی خود را خاموش کرده و سپس وارد بازی شده و گزینه Play Offline راانتخاب کنید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها