نسیم جوان - دانلود فیلم و سریال، موزیک، انیمیشن، بازی

banner ads banner ads
  • MiladSecret
  • پنجشنبه 28 آذر 1398
  • ,
  • 541 بازدید
  • 0 نظر

دانلود آهنگ حسین عاشقی نرو عشقم

دانلود آهنگ حسین عاشقی نرو عشقم

آهنگ خاطره انگیز و زیبای نرو عشقم از حسین عاشقی در نسیم جوان

 

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

متن آهنگ نرو عشقم حسین عاشقی:


میشه بگی عاشقمی میشه بگی به فکرمی

میشه دلم رو نشکنی نرو عشقم نرو جونم

بسه غرورمو نشکن بسه ببین به تو وابستم

بسه نگو من خستم عاشقتم نرو عشقم

گدمه یانیم دن من نیلم گدمه جانم گدمه

ورمنه علین براخ علرینه بو علردن وورما سن یارا وورما یارا سن بو قلبیمدن نامرد دونیا

گدمه یانیم دن من نیلم گدمه جانم گدمه

ورمنه علین براخ علرینه بو علردن وورما سن یارا وورما یارا سن بو قلبیمدن

کاشکی یالان دمیدی سن منه عاشق ادمیدی

قلبمه یارا ورمیدی گزلمه یاش سورمدی

کاشکی یالان دمیدی سن منه عاشق ادمیدی

قلبمه یارا ورمیدی گزلمه یاش سورمدی

خداحافظ نگو تو که میدونی چقدر دوست دارم

خداحافظ نگو تورخدا ببین چقدر دوست دارم

پیش من بمون نگو نگو که میشه برگردی برگرد پیشم

خداحافظ نگو تو که میدونی چقدر دوست دارم

خداحافظ نگو تورخدا ببین چقدر دوست دارم

پیش من بمون نگو نگو که میشه برگردی

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

حسین عاشقی نرو عشقم

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها